آیا برای ثبت برند خود به مشکل خورده اید و دشواری های فراوانی در پیش رو دارید؟
آیا از روند طولانی ثبت برند خسته شده اید؟
شاید هم زمان کافی برای پروسه ثبت برند را ندارید؟
اگر با چنین مشکلاتی روبرو هستید پیشنهاد ما به شما خرید برند آماده است!
اگر تاکنون ثبت برندی انجام داده باشید، حتما پروسه ی نسبتا طولانی آن را تجربه کرده اید. البته اگر برندتان از قبل ثبت نشده باشد کار سختی نخواهید داشت و با طی نمودن روند اداری آن می توانید برند مدنظرتان را ثبت نمایید. اما اگر برند مد نظر شما یا مشابه آن، قبلا ثبت شده باشد می بایست نام دیگری انتخاب نمایید و مجددا در سامانه درخواست خود را ثبت نمایید. حتی ممکن است گاهی لازم باشد این روند را چندین بار تکرار کنید یا با مشکلاتی مواجه شوید. در این شرایط برای درخواست های مجدد، علاوه بر اتلاف زمان تان باید هزینه نیز بپردازید.
در صورتیکه وقت و هزینه کافی برای طی کردن این مراحل را ندارید بهترین راه حل خرید یک برند آماده فروش است. با خرید برند آماده شما به راحتی می توانید صاحب یک برند شوید.
در واقع با خرید برند آماده می توانید در وقت و هزینه ی خود صرفه جویی کنید و از مشکلاتی که ممکن است در این راه به وجود آید راحت شوید. اگر برند انتخابی شما در اولین درخواست تایید شود، می توانید طی یک روز کاری آن را خریداری و از مزایای آن بهره مند شوید.

فواید ثبت برند

برند نمادی از کالا یا خدمات است که جهت ارائه محصولی استفاده می شود. هدف از ثبت یا خرید برند فقط فروش محصولات نیست، بلکه برند می تواند موجب افزایش ارزش کالا و جذب سرمایه نیز شود.
ثبت برند موجب می‌شود با خیالی آسوده و قانونی کسب و کارتان را پیش ببرید.
علاوه برآن تولیدکنندگانی که برند خود را ثبت کرده‌اند می توانند محصولات خود را در خارج از کشور نیز عرضه نمایند.
می توان گفت این برند شماست که باعث می شود که ویژگی‌های محصولاتتان در ذهن مخاطبان ماندگار و تداعی شود و راهی موثر جهت شناساندن تولیدات شما به مشتریانتان می باشد.

شماهمچنین میتوانید برند ثبت شده خود را هر وقت بخواهید به فروش برسانید. بنابراین برند نوعی سرمایه برای شما محسوب می شود.
برند ثبت شده به شما جهت دریافت وام، تسهیلات بانکی و یا اعطای نمایندگی نیز کمک خواهد کرد.
علاوه بر مواردی که در بالا ذکر شد، ثبت برند مزیت های بسیار دیگری نیز دارد که در مقاله ثبت برند به طور کامل آنها را بیان کرده ایم. در صورت نیاز می توانید آن را مطالعه نمایید.

مدارک لازم جهت ثبت برند

ثبت برند اشخاص حقیقی:
کپی مدارک هویتی شخص مانند کارت ملی و شناسنامه
ارائه کپی کارت بازرگانی ( درصورتیکه از حروف لاتین در برند استفاده شده باشد)
ارائه کپی مجوزات اخذ شده از ارگانهای نظارتی و دولتی همچون جواز کسب، جواز تاسیس یا پروانه بهره برداری، پروانه ساخت و کارت بازرگانی
نمونه‌ای از علامت تجاری مورد نظر برای ثبت در ابعاد ۱۰*۱۰
واریز هزینه‌های جاری
ثبت برند اشخاص حقوقی:
کپی مدارک هویتی مدیر عامل شرکت مانند شناسنامه و کارت ملی
ارائه کپی کارت بازرگانی ( درصورتیکه از حروف لاتین در برند استفاده شده باشد)
کپی روزنامه تاسیس شرکت
کپی آگهی آخرین تغییرات شرکت (اگر از آخرین تغییرات شرکت کمتر از دو سال زمان میگذرد)
ارائه ده عدد نمونه گرافیکی از علامت تجاری مورد نظر در اندازه‌های ۱۰*۱۰
تمامی مدارکی که نشان دهنده فعالیت شرکت در زمینه مرتبط با طبقه برند باشد، مانند: پروانه ساخت یا پروانه بهره برداری و جواز تاسیس صنایع و…
واریز هزینه‌های جاری

برند آماده (برند فروشی) چیست؟

برند آماده یا برند فروشی، در حقیقت مراحل ثبت برند را طی کرده است و آماده استفاده و بهره برداری است. شما نیز اگر نام تجاری به نام خود دارید، این امکان وجود دارد که آن را به شخص دیگری بفروشید و این نام برای شما یک امتیاز و دارایی ارزشمند به حساب می آید که می توانید روی آن قیمت گذاری کنید.
ممکن است شما قبلا برندی را ثبت کرده باشید اما هم اکنون آن برند برایتان کارایی نداشته باشد، در این صورت در کوتاه ترین زمان و بدون هیچ زحمتی می توانید آن را به اشخاص دیگری بفروشید و هزینه هایی که برای ثبت آن صرف نموده اید را جبران کنید. برندهای آماده لوازم آرایشی و مواد غذایی از علائم تجاری پرطرفدار برای خرید و فروش هستند که همیشه نیاز به آن ها در بازار وجود دارد.
چرا خرید برند آماده را به شما پیشنهاد می‌کنیم؟
خرید و فروش برند کاملا قانونی است و به سرعت نیز انجام پذیر است. بنابراین افرادی که فرصت کافی برای ثبت برند را ندارند این یک راه حل بسیار مناسب برایشان است. جهت خرید برند آماده باید ابتدا از لیست آنلاین برندهای فروشی موردی که به کالا و فعالیت‌های شما شباهت دارد را انتخاب کنید. سپس کارهای تغییر مالکیت آن را انجام دهید. در صورتیکه برای اینکار تجربه و تخصص لازم را ندارید می توانید از کارشناسان های ثبت کمک بگیرید. کارشناسان باتجربه ما در های ثبت آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند.

بیشتر بخوانید!
روند ترتیب پرداختی تاجر ورشکسته

مزیت های خرید برند آماده

جهت خرید برند آماده فقط نیاز به حضور در دفترخانه ثبت اسناد خواهید داشت و نیازی نیست وقت خود را هدر داده و ۶ ماه یا بیشتر صبر کنید تا پروسه ثبت برند را طی نمایید.
برند فروشی، نام تجاری می باشد که کارایی های لازم در بازار را دارد. شما می توانید با خرید آن ایده های جدیدی را در جهت تقویت آن انجام دهید.
برای ثبت برند، معمولا نگرانی به جهت رد درخواست یا اعتراض وجود دارد در حالی که در برند فروشی تمام مراحل ثبت انجام شده است و دیگر آماده بهره برداری است.
جهت خرید برند آماده نیازی به ارائه پروانه بهره برداری و یا مجوز تاسیس وجود ندارد و تنها با ارائه کارت شناسایی امکان پذیر است.
امکان استفاده از برند های بدون استفاده قبل از اتمام زمانشان

با خرید برند آماده کسب و کارتان را سریعتر شروع کنید!
زمانی که کالایی وارد بازار می‌شود، جهت جلب اعتماد مشتریان باید دارای برند یا نام تجاری باشد. زیرا برند است که کیفیت، شعار، سابقه محصولات را برای مخاطبان متداعی می‌کند. این موضوع موجب می‌شود تولیدکننده قبل از ورود محصولش به بازار برند خود را ثبت نماید. اما ثبت برند نیاز به پروسه ی طولانی و زمانبری دارد.
همانطور که گفتیم برند آماده ارزش بالایی دارد، صاحبان سرمایه و تولید کنندگان صنایع مختلف می توانند به راحتی و بدون صرف وقت و هزینه های اضافی با خرید برند آماده به اهداف خود رسیده و ایده های ذهنی خود را عملی کنند.

خرید برند ارزان تر است یا ثبت برند؟

برای تعیین قیمت نام تجاری آماده موارد مختلفی تاثیر گذار است. مواردی همچون: زیبایی نام برند، فارسی یا لاتین بودن آن، تعداد محصولات و طبقات ثبت شده، ثبت کالا ها و طبقات مشابه. برند آماده به علت ارزشمند بودن، قیمت بالاتری دارد اما می توان با خرید امتیاز آن تمام اهداف مد نظر را اجرا کرد و با استفاده از اعتبار کسب شده مشتریان بیشتری جذب نمود.
تعیین قیمت برند های آماده توسط کارشناسان رسمی صورت می گیرد. برند هایی که سابقه فعالیت در بازار را داشته اند و به دلیل اینکه برای عموم مردم شناخته شده اند، اعتبار و ارزش بیشتری دارند، اما برند های جدید به زمان نیاز دارند تا در بازار جایگاه خود را بدست آورند.
بنابراین هر چه ارزش برند بالاتر باشد قیمت آن نیز گران تر خواهد بود.

مدارک لازم جهت خرید و فروش برند آماده

جهت خرید برند آماده تنها به کارت شناسایی نیاز دارید و نیازی به کارت بازرگانی و یا جواز تاسیس نیست.
شما می توانید جهت خرید برند های آماده با مشاورین موسسه حقوقی های ثبت تماس بگیرید، نام دلخواه خود را انتخاب نموه و در زمان کوتاه صاحب آن شوید.
مدارک مورد نیاز برای فروش برند های آماده:
ارائه مدارک شناسایی فروشنده و خریدار
شماره ثبت برند و شماره اظهار نامه
اسناد و مدارک مربوط به ثبت برند مانند آگهی و روزنامه تقاضا
مدارک مرتبط با نوع کسب و کار
تنظیم قرارداد در دفتر خانه
مدارک وکیل رسمی( در صورت وجود)

مراحل خرید برند آماده در موسسه حقوقی های ثبت
انتخاب نام برند
استعلام برند از سازمان ثبت
مراجعه خریدار و فروشنده به دفتر خانه جهت نقل و انتقال برند
انتشار آگهی انتقال برند در روزنامه رسمی

روش های انتقال برند آماده

انتقال برند آماده به دو صورت غیر ارادی (جبری) و اختیاری (قراردادی) انجام می شود. انتقال غیر ارادی زمانی اتفاق می افتد که مالک برند فوت کرده باشد. در این صورت وارث متوفی می تواند با گواهی انحصار وراثت و اصل گواهی ثبت برند، آن را به مالک جدید واگذار نماید.
اما در انتقال به صورت اختیاری، مالک فعلی برند، می تواند بنا به هر دلیلی امتیاز خود را برای مدت مشخص یا به صورت دائمی به شخص دیگری انتقال دهد. پس از واگذارشدن برند، مالک جدید می تواند از مزایای آن استفاده کند.
در انتقال قانونی هر برند آماده، باید در اظهارنامه مواردی همچون نام، آدرس و تابعیت صاحب برند، نام و آدرس وکیل قانونی مالک و شماره ثبت آرم تجاری در ایران قید شود. در صورتی که صاحب برند قصد واگذاری کامل برند خود را نداشته باشد می تواند بخشی از آن یا طبقات آن را به اشخاص دیگری انتقال دهد.
به این حالت انتقال جزئی می گویند، که برند فقط به منظور یکسری خدمات مشخص و یا استفاده در یک طبقه خاص واگذار می شود.
انتقال برند تجاری آماده زمانی معتبر و ارزشمند خواهد بود که حق استفاده از آن به طور رسمی و قانونی ثبت شده باشد.

درصورتیکه قصد خرید برند آماده دارید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و مشاوره های لازم جهت انجام این کار را دریافت نمایید. کارشناسان خبره ما همیشه در خدمت شما عزیزان هستند.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! ۰

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *