نیشابور دومین شهر بزرگ استان خراسان رضوی است که به دلیل جاذبه‌ های گردشگری زیادی که دارد، موردتوجه بسیاری از مسافران و گردشگران قرار دارد. یکی از دغدغه های اصلی گردشگران برای سفر به این شهر، انتخاب هتل مناسب و باکیفیت است. رزرو هتل های نیشابور از طریق راه های مختلف امکان پذیر است که هر فرد بر حسب بودجه و نیاز خود، می تواند بهترین انتخاب را داشته باشد. در این بخش می خواهیم ضمن معرفی جاذبه های شهر نیشابور، به اقامتگاه های مقرون به صرفه نیشابور اشاره داشته باشیم.

هتل های نیشابور

آشنایی کلی با شهر نیشابور

همان طور که در مقدمه به آن اشاره شد، نیشابور یکی از شهرهای استان خراسان رضوی است که جاذبه های گردشگری زیادی دارد. این شهر در زمان قدیم با نام نیوشاهپوهر شناخته می شد که به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب، موردتوجه بسیاری از افراد قرار داشت. وجود آرامگاه حکیم خیام و عطار نیشابوری باعث جذب گردشگران به این شهر شده است. مسافران برای سکونت در اطراف آرامگاه حکیم خیام و عطار نیشابوری، می توانند شناخت خود را نسبت به هتل های نیشابور افزایش دهند تا متناسب ترین انتخاب را داشته باشند.

آب و هوای این شهر در فصل تابستان گرم و خشک و در زمستان معتدل است. طبق آمارهای اعلام شده، سردترین ماه سال در نیشابور دی ماه است که سرمای متعادلی دارد.

مکان های دیدنی نیشابور

نیشابور مکان های تفریحی و تاریخی زیادی دارد که به دلیل جاذبه های معروف این شهر، همه ساله میزبان مسافران زیادی از سراسر کشور است. آرامگاه خیام، آرامگاه عطار، موزه مشاهیر، دهکده چوبی و … ازجمله محبوب ترین جاذبه های گردشگری شهر نیشابور محسوب می شود. علاوه بر موارد گفته شده، بسیاری از افرادی که به تاریخ این شهر علاقمند هستند، می‌توانند از آرامگاه محمد محروق، مرقد بی بی شطیطه، بقعه بی بی بسنده، تکیه ابوالفضلی و… دیدن کنند.

با توجه به این که مکان های تفریحی و توریستی این شهر زیاد است، هتل های نیشابور در مناطق مختلف این شهر قرار گرفته اند تا گردشگران بتوانند اقامتگاه های خود را به سهولت انتخاب کنند.

انتخاب یک اقامتگاه مناسب مستلزم استفاده از تجربیات یک مجموعه موفق است، چراکه بسیاری از گردشگران برای نخستین بار به این شهر سفر می کنند و درمورد امکانات هر اقامتگاه اطلاعات کافی ندارند. به کارگیری یک مجموعه با تجربه در این زمینه، باعث می شود تا گردشگران از میان هتل های مختلف این شهر، بهترین را انتخاب کنند.

شناخت اقامتگاه و هتل های شهر نیشابور

اقامتگاه های زیادی در شهر نیشابور وجود دارند که گرچه شاید ظرفیت پذیرش آن ها محدود است، اما جوابگوی نیاز مسافران است. گردشگران با توجه به محدودیت های موجود، باید بتوانند رزرو اقامتگاه ها را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهند. در این بخش می خواهیم به برخی از از اقامتگاه ها و هتل های شهر نیشابور بپردازیم:

  • اقامتگاه امیران

این اقامتگاه یکی از بهترین و مجهزترین مکان های شهر نیشابور است که دارای ۴۸ اتاق مجلل و لوکس بوده که امکانات زیادی را به گردشگران ارائه می دهد. یکی از نکات جذاب این اقامتگاه، وجود چشم انداز بسیار زیباست که چشم هر فردی را زیرورو می کند. از امکانات بی نظیر اقامتگاه امیران می توان به سالن تئاتر، رستوران سنتی و ایتالیایی، سونا، حموم، جکوزی، استخر، امکانات ورزشی و … اشاره کرد. این اقامتگاه در شهر نیشابور واقع شده است و ظرفیت حدود چند هزار مهمان را دارد تا گردشگران با خیال راحت بتوانند یک مکان مناسب را برای سکونت انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید!
 نکات مهم ثبت شرکت و موسسه های تجاری و غیر تجاری

  • هتل کمال الملک

یکی از بهترین هتل های نیشابور، هتل کمال الملک است که در سال ۱۳۸۳ ساخته شد. این هتل در چند سال اخیر دستخوش تغییرات زیادی شده است تا امکانات جدیدی را به گردشگران ارائه دهد.

موقعیت مکانی مناسب این هتل به مسافران این امکان را می دهد که بتوانند به مکان های تفریحی شهر نیشابور دسترسی پیدا کنند. رستوران هتل در یک مکان بسیار خوش آب و هوا واقع شده است تا لحظات دلنشینی را برای مهمان ها رقم بزند.

مسافران می توانند بعد از صرف غذا، در فضای سبز هتل قدم زده و خود را در آلاچیق های جذاب این هتل مهمان یک چای داغ کنند. هتل کمال الملک به دلیل جذابیت بالایی که برای مسافران دارد، همه ساله میزبان گردشگران زیادی است.

  • هتل مهر

هتل مهر از دیگر هتل های نیشابور است که به صورت دو ستاره خدمات خود را به مسافران ارائه می دهد. این هتل امکانات قابل توجهی را در خود جای داده که از مهمترین آن ها می توان به رستوران، خشکشویی، لابی هتل، اینترنت و… اشاره کرد. این هتل دارای ۱۳ اتاق لوکس و تمیز است و برای کسانی که به دنبال یک اقامتگاه مقرون به صرفه هستند، مناسب است. مسافران و گردشگران می توانند برای رزرو این هتل، قبل از سفر اقدامات لازم را انجام دهند.

رزرو هتل های نیشابور در فلای تودی

یکی از مهمترین اقدامات هر سفر انتخاب اقامتگاه مناسب و مقرون به صرفه است. در میان هتل های نیشابور، گردشگران با توجه به نیاز و بودجه ای که در اختیار دارند می‌ توانند محل اقامت موردنظر خود را در سایت فلای تودی رزرو کنند. امکان رزرو متنوع ترین هتل های داخلی در این سایت وجود دارد. فرقی نمی‌کند به دنبال هتل لوکس باشید یا هتل های اقتصادی و ارزانقیمت یا حتی اقامتگاه های بومگردی، پس از ورود به این سایت و مشخص کردن مقصد می‌توانید فهرستی از انواع هتل را مطابق با بودجه و سلیقه خود مشاهده کرده و رزروتان را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید. فلای تودی مرجع خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل ارزان با پشتیبانی ۲۴ ساعته پاسخگوی تمام سوالات شما خواهد بود.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۵ / ۵٫ بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! ۳

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *