برای کدا‌م‌یک از ما پیش آمده است که بخواهیم سفر خارجی را تجربه کنیم، اما یادی از استانبول نکنیم؟ اغلب ما ایرانی‌ها استانبول را به دلایل بسیاری به عنوان اولین گزینه سفر خارجی در نظر داریم. سفر به به استانبول، علاوه بر این‌که می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش از دیدن زیبایی‌ها باشد، بلکه به عنوان یک سفر مقرون‌به‌صرفه نیز شناخته می‌شود. بعضی از گردشگران تور استانبول می‌گیرند و برخی دیگر به صورت مستقل به این کشور سفر می‌کنند و ترجیح می‌دهند که اقامتگاه خود را برای کم کردن مخارج سفر با وسواس کمتری انتخاب کنند.
نیاز بسیاری از مسافران به رزرو اقامتگاه‌های ارزان قیمت در استانبول مانند هاستل کوین باعث شده که در این شهر شاهد هاستل‌های ارزان با امکانات خوب در دسترس باشند. در این مطلب قصد داریم چند مورد از هاستل ‌های ارزان استانبول را به شما معرفی کنیم تا با آگاهی بیشتر برای سفر به این کشور دیدنی اقدام کنید.

هاستل کوین

هاستل چیست؟

اگر نمی‌دانید که این واژه برای توصیف چه اقامتگاه‌هایی به کار می‌رود، بهتر است در ابتدا تعریفی از آن را در خاطر بسپارید. هاستل‌ها بیشتر شبیه به خوابگاه‌های دانشجویی هستند؛ با این تفاوت که مهمانان آن‌ها گردشگران خواهند بود، نه دانشجویان؛ بنابراین با این تعریف مشخص می‌شود که شما در هاستل‌ها اتاقی را اجاره نمی‌کنید؛ در واقع شما یک تخت در یک اتاق را رزرو می‌کنید. بنابراین با انتخاب هاستل، شما در استفاده از آشپزخانه، اتاق و سرویس‌ بهداشتی با دیگر اعضا شریک هستید. در ادامه به معرفی ارزانترین هاستل‌ های استانبول اشاره خواهیم کرد.

هاستل کوین استانبول

با رزرو هتل کوین استانبول می‌توانید سفری اقتصادی و ارزان را به این شهر تجربه کنید. این هتل در بخش آسیایی و محله کادیکوی قرار دارد و با توجه به نزدیکی به ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی، دسترسی راحتی به جاذبه های استانبول دارد. باغ، زمین بازی، خدمات خشکشویی، اینترنت وای‌فای رایگان و… از جمله خدماتی هستند که با رزرو این هاستل از آن‌ها بهره‌مند خواهید شد. علاوه بر این، روزنامه به صورت رایگان در لابی در اختیار مسافران قرار می‌گیرند و انبار چمدان، خدمات تهیه تور و بلیط، باربیکیو و… از دیگر امکانات هتل Kevin’s Hostel Istanbul هستند.

هاستل بیگ اپل

در محله فاتیح استانبول، می‌توانید هاستل بیگ اپل را ببینید که جزو مجهزترین هاستل‌های این شهر است. به طور کلی هاستل‌های استانبول دارای تجهیزات مختلفی هستند. شما در هاستل بیگ اپل می‌توانید از تجهیزاتی مثل وای‌فای رایگان، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه، حمام اختصاصی، اتاق‌های مختص به بانوان و همچنین اتاق‌های مخصوص آقایان بهره‌مند شوید. با انتخاب این هاستل همچنین به مکان‌های تاریخی استانبول مثل مسجد ایا صوفیه، باسیلیکا سیسترن، کاخ توپکاپی و مسجد آبی دسترسی آسان‌تری دارید.

هاستل بیگ اپل

هاستل چیرز

در محله بی اغلو می‌توانید از هاستل چیرز استفاده کنید. این اقامتگاه مورد توجه مسافران و گردشگران بسیاری بوده است. از امکانات این هاستل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • سرویس فرودگاهی
  • اتاق‌های سیگار ممنوع
  • سرویس در اتاق
  • اتاق‌های خانوادگی
  • صبحانه
  • پارکینگ رایگان
  • وای‌فای رایگان در همه فضای هاستل
بیشتر بخوانید!
وکیل ثبت شرکت 

جالب است بدانید که در این هاستل می‌توانید اتاق‌های متنوعی از جمله اتاق ۱۰ تخته مختلط، اتاق ۴ تخته مخصوص بانوان و دو تخته لوکس را رزرو کنید.

هتل استانبول

هاستل هانچی

برای بازدید از اماکن دیدنی استانبول و همچنین دیدن از مناطق تاریخی بهتر است اقامتگاه هانچی را انتخاب کنید که به دلیل قرار گرفتن در مرکز شهر با این اماکن فاصله چندانی ندارد. هاستل هانچی به دلیل داشتن تجهیزات سرگرمی و مثل بازی فوتبال دستی مورد توجه بسیاری از مسافران است. البته این هاستل از وای‌فای رایگان، رستوران، باغ و سالن مخصوص بزرگسالان نیز برخوردار است.

هاستل آگورا

یکی دیگر از هاستل‌های محله فاتیح، هاستل آگوراست که بیشتر به مهمان‌خانه شباهت دارد. در این هاستل می‌توانید از اتاق ۱۰ نفره مختلط، اتاق ۱۰ نفره مخصوص بانوان و اتاق دو نفره استفاده کنید. از جمله امکانات این هاستل عبارتند از:

  • وای‌فای پرسرعت رایگان
  • اتاق خانواده
  • صبحانه
  • سرویس فرودگاهی
  • کمد وسایل
  • پارکینگ خصوصی
  • صندوق امانات

هاستل استقلال جدید

یکی دیگر از هاستل ‌های پر طرفدار استانبول، هاستل استقلال است. این هاستل به دلیل داشتن حمام اختصاصی در اتاق‌ها و همچنین قهوه‌جوش‌های اختصاصی در هر یک از اتاق‌ها مورد توجه مسافران قرار گرفته است. یکی از جذابیت‌های این هاستل، امکان کرایه دوچرخه از هاستل برای گردش در شهر است.
لازم به ذکر است که اگر می‌خواهید حیوان خانگی خود را با خود به این شهر ببرید، این هاستل ورود حیوانات خانگی را به هتل آزاد کرده و می‌توانید به راحتی حیوان خانگی خود را در کنارتان داشته باشید.

هاستل استانپولی

امکانات بی‌نظیری چون، تلویزیون ال ‌سی‌ دی با کانال‌های ماهواره‌ای، یخچال، سشوار و لوازم ­آرایشی، میزآرایش، تخت‌خواب سفارشی با پرده و قفسه‌‌های خصوصی در کنار قیمت مناسب این هاستل باعث شده که مسافران زیادی آن را به عنوان مقصد اقامتگاهی خود انتخاب کنند. این هاستل به قدری تمیز است که می‌توانید به راحتی و بدون نگرانی از تمیزی فضا در آن اقامت داشته باشید.

رزرو هاستل های ارزان استانبول در فلای تودی

از مهم‌ترین مزیت‌های هاستل‌ها، می‌توان به قیمت پایین آن‌ها اشاره کرد. اگر به قصد گردش یا برقراری جلسات کاری به این شهر سفر می‌کنید، بهترین گزینه انتخاب هاستل‌ های ارزان‌ استانبول است.
علاوه بر این ارتباط گرفتن با مسافرانی که هر یک از گوشه و کنار دنیا برای گردشگری به این شهر آمده‌اند، خود می‌تواند جنبه جذاب این سفر برای شما باشد. برای رزرو ارزانترین هاستل های استانبول فقط کافی است وارد سایت فلای تودی شوید، تا متنوع ترین فهرست این اقامتگاه ها را مشاهده کنید. به این ترتیب با یک مقایسه و بررسی ساده تا رزرو هتل استانبول موردنظر خود تنها به اندازه چند کلیک فاصله دارید.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۵ / ۵٫ بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! ۱

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *