این روزها بسیاری از افراد از طریق ثبت شرکت به کشورهای اروپایی و کانادا مهاجرت می کنند و از این طریق اقامت آن کشور را به دست می آورند. موسسه مهاجرتی تیدی پارس از موسسات مهاجرتی معتبر بوده و بهترین روش اخذ اقامت را به افرادی که قصد مهاجرت دارند، پیشنهاد می کند.

اقامت ترکیه از طریق ثبت شرکت

یکی از متداول ترین روش ها برای اخذ اقامت کشور ترکیه مهاجرت به این کشور از طریق ثبت شرکت است. در سال های اخیر سرمایه گذاران زیادی با این روش به کشور ترکیه مهاجرت کرده و اقامت این کشور دریافت می کنند. با توجه به این موضوع که هزینه های راه اندازی و ثبت شرکت در کشور ترکیه نسبت به سایر کشورها خیلی کم تر است، بسیاری از سرمایه داران کشور ترکیه را برای ثبت شرکت و مهاجرت انتخاب می کنند. مهمترین مزیتی که ثبت شرکت در ترکیه دارد این است که مالیاتی که در این کشور برای ثبت شرکت تعیین شده خیلی کم است و افراد متقاضی مجبور به پرداخت مالیات های سنگین نیستند. ثبت شرکت در ترکیه دارای انواع مختلفی است و برای ثبت هر کدام از آنها شرایط مخصوصی در نظر گرفته شده است.

ثبت شرکت با مسئولیت محدود، یکی از انواع ثبت شرکت در ترکیه است. برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود، دست کم به یک نفر و حداکثر به ۵۵ نفر شریک لازم است. هزینه ایی که برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود تعیین شده است، در حدود ۲۱۰۰ دلار است. در این روش  به دو حساب ارزی برای ثبت شرکت، نیاز است. یکی از این دو حساب باید به نام مدیر شرکت و دیگری به نام خود شرکت ثبت شده باشد. طبق قوانین دولت ترکیه برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود، سهم همه سهامداران شرکت از سود و زیان شرکت، بستگی به میزان سهم این فرد حقوقی یا حقیقی  دارد و در صورتی که شرکت ورشکست شود، افراد طلبکار اجازه ندارند بیشتر از سهام شرکت درخواست کنند و در حقیقت می توان گفت سهم بیشتری به آنها داده نمی شود.

اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت

اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت

یکی از روش های اخذ اقامت اروپا، اقامت از طریق ثبت شرکت است. افرا متقاضی می توانند با ثبت شرکت در کشورهای حوزه شنگن در زمان کوتاهی همراه با خانواده خود اقامت کشور مورد نظرشان را دریافت کنند. سرمایه لازم برای ثبت شرکت، در کشورهای مختلف اروپایی متفاوت است ولی این هزینه به طور متوسط بین ۱۰۰٫۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰۰ ملیون دلار است. مهمترین شرط برای افرادی که به منظور ثبت شرکت به کشورهایی اروپا مهاجرت می کنند، داشتن سابقه مدیریت است. این افراد همچنین باید طرحی توجیهی ارائه کرده و علاوه بر این ثابت کنند که طرح آنها سودمند است. افراد متقاضی برای ثبت شرکت در اروپا باید سالانه مالیاتی به دولت آن کشور پرداخت نمایند. مهاجرت به اروپا از طریق ثبت شرکت دارای مزیت های زیادی است و یکی از مهمترین مزیت های  آن این است که افراد متقاضی برای ثبت شرکت در اروپا نیازی به مدرک زبان ندارند و به همین دلیل بسیاری از افراد به این روش به کشورهای اروپایی مهاجرت می کنند. علاوه بر این با ثبت شرکت در اروپا، مالکیت شرکت صد در صد به نام فرد متقاضی شده و همچنین فرد متقاضی می تواند فعالیت های اقتصادی دیگری انجام دهد. متقاضیانی که می خواهند از طریق ثبت شرکت به یک کشور اروپایی مهاجرت کنند، نیازی به  ارائه ویزای کاری ندارند ولی برای ثبت شرکت در کشور مورد نظر، باید مجوز اقامت داشته باشند.

اقامت کانادا از طریق ثبت شرکت

کانادا یکی از بهترین کشورها برای سرمایه گذاری محسوب می شود و هر ساله تعداد زیادی از افراد از طریق ثبت شرکت به این کشور مهاجرت می کنند. در حقیقت می توان گفت مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت یکی از بهترین روش های برای افراد سرمایه گذار است. افراد نمی توانند از طریق ثبت شرکت اقامت دائمی این کشور را دریافت کنند ولی به این افراد ویزای توریستی داده می شود و به این ترتیب این افراد می توانند به کسب و کار خود در کانادا رسیدگی کنند. افراد متقاضی برای اخذ اقامت کانادا از طریق ثبت شرکت، باید قوانین و شرایط خاصی را رعایت کنند تا بتواند طی یک مرحله قانونی شرکت خود را به ثبت برسانند. افرادی که قصد دارند از طریق ثبت شرکت اقامت کشور کانادا را دریافت کنند، در مرحله اول باید اسمی برای شرکت خود انتخاب نمایند. فردی که به عنوان مدیر عامل برای شرکت انتخاب می شود باید فردی حقیقی باشد زیرا فرد حقوقی نمی تواند به عنوان مدیر عامل انتخاب شود. مدیر عاملی که برای شرکت انتخاب می شود، دست کم باید ۱۸ ساله بوده و به سن قانونی رسیده باشد. این فرد همچنین باید مدرکی ارائه دهد که نشان دهنده عدم سوء پیشینه او می باشد. فردی که صاحب شرکت است باید از وضعیت مالی خوبی برخوردار بوده و این توانایی را داشته باشد که همه کارکنان شرکت را از نظر مالی تحت حمایت قرار دهد. فردی که به عنوان مدیرعامل کارهای ثبت شرکت را انجام می دهد، باید به همه حساب های مالیاتی رسیدگی کرده و علاوه بر این کلیه سهام شرکت را بیمه نماید. برای ثبت شرکت در کانادا، تکمیل اساسنامه نیز ضروری بوده و فرد متقاضی باید اساسنامه ایی در این زمینه تکمیل کند. مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت مزیت های زیادی دارد و مالیاتی که افراد باید برای ثبت شرکت پرداخت کنند، خیلی پایین بوده و به طور کلی نرخ مالیات شرکت ها از نرخ مالیات فردی کم تر می باشد.

اقامت سوئد از طریق ثبت شرکت

مهاجرت به کشور سوئد از طریق ثبت شرکت، یکی از روش های اخذ اقامت این کشور بوده و افرادی که می خواهند به این کشور مهاجرت کنند، می توانند با سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت اقامت این کشور را بگیرند. در حقیقت می توان کشور سوئد یکی از اقتصادهای برتر اروپا را داشته و تجارت های خارجی نقش بسیار مهمی در اقتصاد این کشور ایفا می کنند. متقاضیان این امکان را دارند که از طریق ثبت شرکت در کشور سوئد، به مدت دو سال در این کشور اقامت داشته باشند. افراد متقاضی به محض وارد شدن به این کشور و ارائه نمودن مدارک مورد نیاز، می توانند کارت اقامت موقت خود را بگیرند. قبل از این که افراد بتوانند کارت اقامت دو ساله خود را دریافت کنند، باید انگشت نگاری کرده و همچنین عکسی ارائه دهند. افراد متقاضی می توانند بعد از ارائه این مدارک کارت اقامت دو ساله خود را دریافت کنند. متقاضیان در مدت این دو سال باید شرکتی تاسیس کرده و بعد از گذراندن مراحل قانونی و پروسه های لازم، فعالیت اقتصادی خود را در ارتباط با شرکت آغاز کنند. افراد متقاضی بعد از این که دو سال در شرکت فعالیت کردند، می توانند به اداره مهاجرت کشور سوئد رفته و درخواست اقامت دائم نمایند. در مدت این دو سال خانواده فرد متقاضی که شامل همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال می شوند، می توانند در این کشور زندگی کنند ولی اجازه ندارند در این مدت کار کنند. به طور کلی می توان گفت کشور سوئد از قدرت اقتصادی بالایی برخوردار است و به همین دلیل به عنوان یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای سرمایه گذاری شناخته شده است.افراد با سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در این کشور به گونه ایی در اقتصاد این کشور سهیم می شوند و از سود این سرمایه گذاری نیز بهره مند خواهند شد.  متقاضیان بعد از دریافت کارت اقامت دائم و بعد از گذشت ۶ سال، می توانند اقدامات لازم را برای دریافت پاسپورت سوئد انجام دهند.

یکی از انواع شرکت هایی که در سوئد تاسیس می شود، شرکت تعاونی است. این نوع شرکت چند مالک داشته و فردی که از قبل به عنوان هیئت مدیره معین شده است، باید بدهی های شرکت را پرداخت کنند. افراد با توجه به سهمی که در این شرکت دارند، ملزم به پرداخت مالیات می باشند. مهمترین مزیتی که این نوع شرکت دارد این است که افراد سهامدار مجبور به پرداخت مالیات از سود شرکت نیستند.