نمونه صورت جلسه تغییر موضوع در شرکت های سهامی خاص

 

بسمه تعالی

نمونه صورت جلسه تغییر موضوع در شرکت های سهامی خاص

نام شرکت:……………………………………

شماره ثبت شرکت:………………………….

سرمایه ثبت شده:………………………….

جلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت………………………. سهامی خاص ثبت شده به شماره……………….. در تاریخ………….. ساعت………………….. با حضور کلیه/ اکثریت سهامداران در محل قانونی شرکت ( در صورتی که مجمع در غیر محل شرکت تشکیل شده آدرس آن محل در قسمت محل قانونی شرکت نوشته می شود) تشکیل گردید.

الف) در اجرای مفاد ماده ۱۰۱ لایحه اصلاحی قانون تجارت:

  1. خانم/آقای…………………………… به سمت رئیس جلسه
  2. خانم/آقای…………………………… به سمت ناظر رئیس
  3. خانم/آقای…………………………… به سمت ناظر جلسه
  4. خانم/آقای…………………………… به سمت منشی جلسه انتخاب شدند.

ب) دستور جلسه، تغییر موضوع( یا الحاق مواردی به موضوع شرکت) مورد بحث و بررسی قرار گرفت در نتیجه موضوع شرکت به نحو ذیل تغییر یافت ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….و ماده………………………… اساسنامه به شرح فوق اصلاح می گردد.

ج) به خانم/ آقای…………………… احدی از سهامدارن( یا احدی از مدیران یا وکیل رسمی شرکت) وکالت داده می شود ضمن مراجعه به اداره ثبت شرکت ها نسبت به ثبت صورت جلسه و پرداخت حق الثبت و امضای ذیل دفاتر ثبت اقدام نماید.

امضای هیئت رئیس جلسه:

رئیس جلسه…………………….ناظر جلسه…………………..ناظر جلسه………………….. منشی جلسه……………………

تذکرات

  1. .در صورتی که موضوع شرکت کلاً تغییر یابد یا مواردی در آن اصلاح گردد یا مواردی به آن الحاق گردد، به طور کامل در صورت جلسه نوشته شود.
  2. در صورتی که موضع قبل از ثبت نیاز به اخذ مجوز از مرجع خاصی باشد می توانید بدواً به مرجع مربوطه مراجعه و مجوز لازم را اخذ و به همراه صورت جلسه تحویل اداره ثبت شرکت ها نمایید و همچنین می توانید صورت جلسه را تحویل اداره ثبت شرکت نموده و استعلام از مرجع ذی صلاح را اخذ و به آن مرجع مراجعه و پس از دریافت مجوز به اداره ثبت شرکت ها تحویل نمایید.
  3. صورت جلسه در چند نسخه تنظیم و کلیه صفحات به امضای هیئت رئیسه جلسه برسد و یک نسخه آن تحویل اداره ثبت شرکت ها شود.
  4. در صورتی که مجمع با حضور اکثریت سهامداران تشکیل شده رعایت تشریفات دعوت وفق اساسنامه شرکت و مواد لایحه اصلاحی قانون تجارت ماده (۹۹) الزامی است.
  5. در صورتی که مجمع با حضور اکثریت سهامداران تشکیل شده اصل روزنامه حاوی آگهی دعوت به همراه صورت جلسه تحویل اداره ثبت شرکت ها شود.
  6. نام سهامداران حاضر در مجمع و تعداد سهام آنها در یک لیست نوشته و به امضای آنها برسد و هیئت رئیسه مجمع صحت آن را تأیید و به همراه صورت جلسه تحویل اداره ثبت شرکت ها شود.
  7. صورت جلسه حداکثر ظرف یک ماه از تاریخ تشکیل جلسه تحویل اداره ثبت شرکت ها شود.
بیشتر بخوانید!
آثار انحلال شرکت

 

 

 

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! ۰

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *